Może to być spowodowane następującymi kwestiami:


  1. Upewnij się, czy masz oryginalny model kamery sportowej SJCAM. Jeżeli nie jesteś pewny, sprawdź to na: www.sjcamhd.com/safe/

  2. Upewnij się, czy włączyłeś moduł WiFi zarówno w kamerze, jak i urządzeniu mobilnym i czy połączenie działa. Jeżeli tracisz połączenie, sprawdź czy inne urządzenia nie próbują połączyć się z Twoim urządzeniem mobilnym.

  3. Niektóre smartfony/urządzenia mobilne które łączą się z innymi urządzeniami podobnie jak router WiFi, mogą rozłączać Twoją kamerę. Spróbuj je wyłączyć kiedy próbujesz połączyć kamerę ze smartfonem.

  4. Sprawdź czy napewno pobrałeś ostatnią, zaktualizowaną wersję aplikacji SJCAM na AppStore (użytkownicy iOS) lub Google Play(użytkownicy Android).

  5. Jeżel dokonujesz aktualizacji oprogramowania, aplikacja zostanie na pewien czas rozłączona i będzie w pełni dostępna po całkowitej i dokończonej aktualizacji.